Kirándulásaink 2007

Kirándulásaink 2007-ben

Kirándulásaink 2006-ban

2007.- Gyada

Szeptemberi szombat délelőtt a szabadba csalogató napsugarak társaságában, megindultunk, hogy megint felfedezzük a gyadai tanösvényt. A tisztásokon levetettük a kardigánokat, -amiknek a fákkal övezett területeken nagy hasznát vettük- az erdős részeken az avarral fedett föld már bizony egész nap vizes volt. A természet szép oldalát mutatta nekünk, a mezők telis- tele voltak őszi kikericcsel, sok gombát láttunk, a fák levelei szép színben pompáztak. A gyerekek is gyalogoltak becsülettel. Pihenő gyanánt megálltunk és a fákon lógó indákba kapaszkodva tarzan kiáltások segítségével "repültek" a fák között. A víz által kimosott domboldalon, hegyet másztunk, majd ki a lábán ki a fenekén visszatért az útra és folytattuk a kirándulást.

Ismét egy jól sikerült kiránduláson vehettünk részt. Várunk mindenkit szeretettel jövőre is.

2007.- Elfelejtett emlékeink

2007. augusztus 23.- Medvés

Augusztus 23.-án korán reggel indultunk a 4 napos romániai kirándulásra, melynek első megállóhelye Nagyvárad volt. Megnéztük a székesegyházat az ott található kincstárat, a püspöki palotát. Buszos városnézéssel továbbindultunk Medvés található turistaházhoz, ahol majd lelkes csapatunk szálláshelye található. Útközben megnéztük a medvebarlangot. Csoda klassz cseppkövek tárultak elénk és láttuk a barlangi medve csontvázát is. A nagy melegben igazi felüdülést hozott a barlang +10oC hőmérséklete. Pár percre elidőztünk egy múzeumnál, ahol egy magángyűjtemény egy évszázad tárgyi emlékeit mutatja meg az odalátogatóknak.
Este álltak a sátrak, mindenki elhelyezkedett és kellemes hangulatban telt első napunk vége.
Másnap átautóztunk a hegy másik oldalán lévő Menyházára. Az út mindenkinek nagy élmény volt, egy autóban 15-en voltunk, énekeltünk, rázkódtunk és vártuk, hogy odaérjünk. A napunk nagyrészt strandolással telt- igen meleg volt aznap-, a csapat egy része elment a környéken túrázni. Este tüzet raktunk, szalonnát sütöttünk, énekeltünk, társas játékoztunk és sokat beszélgettünk.
Harmadnap a Nagybihar meghódítása volt a cél. Négy órás kemény hegymenet után elértük az 1894méteren lévő csúcsot. Csodálatos kilátás tárult elénk. Mindenki kifújta magát, erőt gyűjtött, majd elindultunk lefelé. Azt gondoltuk ez könnyebb lesz, de nem így volt. Amikor hazaértünk kellőképpen kifáradva, megizzadva sokunknak jól esett a turistaház mellett csordogáló patakban való mosakodás, felfrissülés. Az este a korábbiakhoz hasonlóan vidám hangulatban telt.
Elérkezet az utolsó nap. Reggeli után összepakoltunk, a sátrak bekerültek a csomagok mellé a buszba és lassan elindultunk hazafelé.
Mindenki jól érezte magát, sok szépet láttunk, az időjárás is igazi nyárias volt. Köszönjük a jó hangulatot a tolmácsi fiatalságnak. Reméljük, nemsokára megint találkozunk egy másik kirándulás alkalmával.

VÁRUNK MINDENKIT!

2007. május 1. - Királyrét

Megvolt az idei első kirándulásunk, amivel igazi, május 1-i hangulatot varázsoltunk a királyréti tisztásra.
A reggel kicsit hűvösnek indult, de amire elfogyasztottuk a reggelit, addigra a nap megkerülte a dombot és lekerültek rólunk a kabátok, pulóverek. Beszélgetünk, fociztunk, tollaslabdáztunk, elsétáltunk a tóhoz és a gyerkőcök még a játszóteret is felfedezték. Volt aki a pokrócon pihent, élveztük a "szabadságot". Megnéztük a barlangot, ami nagy élményt adott a résztvevő gyerekek számára. A nagy sikerre való tekintettel még jó párszor meg kellett ismételni a barlangtúrát. Elkészült a bogrács- gulyás és a sült húsok is.
Mindenki talált magara számára megfelelő elfoglaltságot, finomságot, és igazán jó hangulatban telt el május első napja.

• Vissza az oldal elejére •
motoros,buszos,gyalogtúra,túrák,túra,kalandtúra,kalandnyaralás,erdély,fogarasok,torockó,bihar,pádis,jád,biharfüred,révi szoros,gerinctúra,nagy bihar,bihar füred,ponorás barlang,próba körút,szelek barlangja,vigyázó
Bor, borászat, borászok, gasztronómia, vendéglátás, receptek, sok videó -val. Különleges, érdekes emberekkel készült riportfilmek, erdély, szállás