Kirándulásaink 2011

Kirándulásaink 2007-ben

Kirándulásaink 2006-ban

2011 Bihar hegység

Négynapos kirándulásunk első napja kis esővel indult, de ez nem szegte kedvünk, hogy meghódítsuk a Vigyázó csúcsot. A hosszú út során még a nap is kisütött. Másnap kis levezető gyakorlatként látogattunk el Sebes várához, valamint megcsodálhattunk egy működő vízimalmot. Kirándulásunk harmadik napján nem kissebb feladat várt ránk, mint a 1849m magas Nagy Bihar csúcsának meghódítása. Negyedik nap indultunk haza, útközben betértünk Béla várába. Késő este felejthetetlen élményekkel gazdagodva tértünk haza.

2011 Gyerek túra júniusban

Kellemes, testet, lelket felüdítő napot töltöttünk Pünkösd ünnepén a Pilis hegységben. Először a vadregényes Szurdok tanösvényen mentünk végig. Rövid autózás után a dobogókői Zsivány- sziklákat támadtuk. Kisgyermekek is örömmel, mosolyogva teljesítették a túratávot.

2011 Május 1.

Hagyományainkhoz híven idén is a természetben ünnepeltük május 1.-ét, az öröm ünnepét. Sétáltunk, beszélgettünk, sportoltunk, állatot simogattunk, finomakat főztünk, sütöttünk, egyszóval nagyszerűen éreztük magunkat. Mogyoró-hegyen, az ország más területeivel ellentétben, nem esett az eső. Ismét egy felejthetetlen nappal lettünk gazdagabbak. Csatlakozz hozzánk jövőre te is.

2011 Május - Pádis

A szokásos pádisi kirándulásunk. Kellemeset kirándultunk.

Téi túra 2011 februárban

Február végén eltöltöttünk pár igen kellemes napot a medvési turistaházban. Nagyokat kirándultunk, barlangásztunk a közeli hegyekben.

Zebegény 2011 január

Gyönyörű téli táj fogadott minket, felejthetetlen élményben volt részünk!

• Vissza az oldal elejére •
motoros,buszos,gyalogtúra,túrák,túra,kalandtúra,kalandnyaralás,erdély,fogarasok,torockó,bihar,pádis,jád,biharfüred,révi szoros,gerinctúra,nagy bihar,bihar füred,ponorás barlang,próba körút,szelek barlangja,vigyázó
Bor, borászat, borászok, gasztronómia, vendéglátás, receptek, sok videó -val. Különleges, érdekes emberekkel készült riportfilmek, erdély, szállás