Kirándulásaink 2010

Kirándulásaink 2007-ben

Kirándulásaink 2006-ban

2010 November - Gyada

Késő őszi kirándulásunk Gyadán. Az időjárás kifejetten kegyes volt hozzánk!

2010 Ősz - Börzsöny

Őszi kirándulásunk a Börzsönyben. Napsütésben és kitűnő hangulatban nem volt hiány!

2010 május 1. - Visegrád

A hagyományányörző május 1-i kirándulásunk idén is napsütéses, meleg időben ragyogó hangulatban zajlott a visegrádi Mogyoró- hegyen. Sok barát találkozott, beszélgettek, kirándultak és örültek egymásnak rég nem látott ismerősök. Az ország távolabbi részeiből is többen megtiszteltek minket jelenlétükkel, ez külön örömöt jelentett számunkra. Jövőre szeretettel várunk téged is.

2010 február 26. - Téli túra

Február végén eltöltöttünk pár igen kellemes napot a medvési turistaházban. Nagyokat kirándultunk, barlangásztunk a közeli hegyekben. Egyik nap tavaszi időben gyönyörködhettünk a táj szépségében, majd másnap igazi téli, havas reggelre ébredtünk. Esténként a jó hangulatú vacsorák és a cserépkályha adta kellemes meleg biztosította a társaság jó kedvét. Jövőre várunk téged is.

2010 február - Plitvice télen

Csodálatos élményben volt részünk, amikor kirándulást szerveztünk a téli Plitvicéhez. A nyárom hatalmas erővel alázúduló vízesések, a hidegnek köszönhetően, mozdulatlan csipkefüggönyökké alakulnak át. A tavak vize a tündöklő napsütésben még tisztább áttetszőbb. A Supljara barlangot is meg tudtuk nézni, a térdig érő hó ellenére. Az utakat_-egy részüket- letakarítják, igaz a lépcsőkről már nem mondhatjuk el ugyan ezt, de ez is hozzásegít ahoz a felejthetetlen élmény megszerzéséhez, amit ezen a februári napon kaptunk a Plitvicei tavaknál.

• Vissza az oldal elejére •
motoros,buszos,gyalogtúra,túrák,túra,kalandtúra,kalandnyaralás,erdély,fogarasok,torockó,bihar,pádis,jád,biharfüred,révi szoros,gerinctúra,nagy bihar,bihar füred,ponorás barlang,próba körút,szelek barlangja,vigyázó
Bor, borászat, borászok, gasztronómia, vendéglátás, receptek, sok videó -val. Különleges, érdekes emberekkel készült riportfilmek, erdély, szállás