Kirándulásaink 2010

Kirándulásaink 2007-ben

Kirándulásaink 2006-ban

2009 május 27. - Sziget Hegység

2009 áprilisban 3 igazán csodálatos és izgalmas napot töltöttünk el a romániai Pádis karsztvidékén és környékén .A Bihar- hegység legnagyobb részét mészko alkotja és mivel a mészko vízben oldódik látványos karsztjelenségek – szakadékok, szorosok, katlanok, barlangok, karsztforrás, víznyelok- alakultak ki. Erre a vidékre jellemzo, hogy számos jelentos folyó forrásvidéke.
Jártunk a látványos Galbina völgynél, láttuk a Csodavár bovizu patakjait, ahol kicsit távolabb haladva szemet gyönyörkötteto látvány tárult elénk, amikor megpillantottuk a hatalmas vízhozamú? vízesést. Ezek után belevetettük magunkat a vadregényes táj meghódításába. Egyes részeken az utunkat a patak jelezte és bizony helyenként csak a sziklafalba rögzített acélsodronyba kapaszkodva lehetett haladni. Gyönyöru, cseppkövekkel teli barlangokat néztünk meg. Izgalmas, emlékezetes kirándulásban volt részünk.

Kattints a képre a galéria megtekintéséhez:

2009 május 02. - Visegrád

2009-ben szakítottunk a hagyományokkal és a május 1-i kirándulásunkat május.2-án, Visegrádon, Mogyoróhegyen tartottuk. Az idojárás a reggeli órákban még nem akart nekünk kedvezni, de késobb a szél is elállt és a nap is jóesoen melengetett minket. A hatalmas játszótér, amit a gyerekek folyamatosan birtokoltak, minden korosztálynak megmozgatta a fantáziáját és az izmaikat is. Kisebb rábeszélés eredményeképpen lehetett oket elcsalni a tanösvény túrához, a kincsvadászathoz, hogy az evésrol ne is beszéljünk. Felnottek is sportolhattak kedvükre, volt tollaslabda pálya, frizbi, focilabda. Ezúttal is íncsiklandozó illatok terjedtek a réten, mindenki talált a boséges választékban kedvére való falatokat
Csodálatos helyeket, növényeket, fákat láthattunk a túránk során, és a vadas park mellett elhaladva még az ozikéket is megcsodálhattuk.
A nap folyamán sok mosolygós, vidám arcot láttunk. Késo délután sok élménnyel gazdagodva indultunk haza.

Kattints a képre a galéria megtekintéséhez:

2009 április 04. - Tápióbicske

Az 1948-49-es szabadságharc legnagyobb hadvezéreinek a magyar honvédsereg dicsoséges gyozelmet aratott a császári csapatok felett. Emlékükre április 4-én 200 hagyományorzo - ágyúsok, lovasok és gyalogosok - eleveníti fel a csatát, melynek látványos eleme volt a Tápión átívelo alig 2 méter széles híd elfoglalása.

• Vissza az oldal elejére •
motoros,buszos,gyalogtúra,túrák,túra,kalandtúra,kalandnyaralás,erdély,fogarasok,torockó,bihar,pádis,jád,biharfüred,révi szoros,gerinctúra,nagy bihar,bihar füred,ponorás barlang,próba körút,szelek barlangja,vigyázó
Bor, borászat, borászok, gasztronómia, vendéglátás, receptek, sok videó -val. Különleges, érdekes emberekkel készült riportfilmek, erdély, szállás